Saturday 3 August 2013

Lahad Datu: Sebelum Dan Selepas..???

Zahid Komidi.

Pada 26 April lalu, bekas menteri pertahanan Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi (kiri) berkata, kementerian itu telah mengenal pasti tiga pemimpin pembangkang yang menjadi dalang kepada insiden di Lahad Datu.

Zahid berkata, segala maklumat dan butir-butir mengenai dalang tersebut akan diserahkan kepada pejabat peguam negara untuk tindakan selanjutnya. - sumber.

hahahha... jom gelak dulu... tapi jangan sampai guling2... sabar dulu..., baca apa kata si comedian tu lagi...
"Bila akan diserahkan... tunggu selepas pilihan raya dan tindakan juga akan diambil lepas pilihan raya, kita tidak mahu mereka kata kita bermain politik, jadi kita serah kepada Pejabat Peguam Negara untuk mengelakkan dicapkan sandiwara politik Umno," katanya. - sumber.
hahahaha..... lu orang boleh laaaa.... gelak2 separa guling-gulingan... hahahahaha... dan selepas PRU-13, ini hasilnya....
KUALA LUMPUR: Polis masih belum mempunyai bukti yang cukup untuk mendakwa tiga pemimpin pembangkang yang didakwa menjadi dalang pencerobohan pemberontak Sulu di Lahad Datu, Sabah, kata Ketua Polis Negara, Tan Sri khalid Abu Bakar.

Beliau berkata, sehingga kini pihaknya masih mengumpul bukti bagi mengheret ketiga-tiga pemimpin pembangkang itu ke mahkamah.

"Siasatan masih lagi dijalankan dan apabila ia sudah lengkap baru kita akan kemukakannya kerana proses ini ini tidak ada had masa. Ia akan berterusan dan tidak akan berhenti sehingga selesai," katanya dalam sidang media selepas acara Sambutan Hari Pahlawan di Dataran Merdeka pagi tadi. - sumber.


muakakakakakaaaaa..... sekarang nih kalau lu orang nak gelak dengan aksi apa cara sekalipun, ikut suka lu orang laaahhhhh.... gua sendiri dah tak bleh blah dengan game diorang nih... lawak siotttt.....

Si Zahid Komidian... punyalah konfiden dengan statement dia.... alih2 si KPN pulak sudah bikin kantoi daaaaaa.....!!!!
 
Walau apapun.... walau kelakar mana sekalipun dengan lawak2 bangang kat atas tuuuu...., memandangkan kita dalam Ramadhan... jadinya... eloklah senyum2 kambing sudah laaaaa.... perbanyakkan makan kurma dan buahan kerana ianya akan mengstabilkan otak dan menyegarkan akal kita supaya tidak menjadi tepu seperti mereka2 itu.... ianya juga adalah agen pencegahan dalam menghindari penyakit berjangkit iaitu "BODOH".... hehehehe....!!!!

0 comments:

Post a Comment