Wednesday 27 February 2013

Ini dia video panas mengaitkan blogger papagomo

dipetik dari pahang daily online




Hanya kerana terlampau mengikut perasaan dendam dan panas baran seorang bapa yang dipercayai blogger terkenal "Papa Gomo" sanggup melakukan kekejaman dan kekerasan terhadap anak-anak dan bekas isteri. lagi...





# sila like "pakatan rakyat supporters"






Anak-anak tersebut telah dipisahkan dari penjagaan ibunya dan dia sanggup mengunakan tipu helah untuk merampas anak-anak yang masih kecil dari bawah jagaan ibu mereka.Bukan setakat itu saja, dia juga telah menaburkan pelbagai fitnah terhadap bekas isterinya untuk mendapat hak jagaan anak. Ini adalah bukti kekejaman dan kekerasan seorang lelaki terhadap wanita hanya kerana dendam.

Sila stop pada durasi 0:04 (jersi malaysia) untuk melihat wajah beliau dalam video ini. Video ini sedang tersebar dengan meluasnya di laman sembang sosial Facebook sekarang ini.

Maklumat lanjut berkaitan insiden panas ini boleh diperolehi di sini

Rujukan juga boleh dibuat dalam blog bekas isterinya di

sini

Apapun, ambillah ikhtibar atas apa yang terjadi demi kebaikan bersama. Tidak perlu bergaduh atau merampas dikhalayak ramai kerana ia boleh menyebabkan satu dunia kini melihat adengan tersebut sebenarnya. Klik

sini

untuk melihat gambar.

PBO: ????????

catatan: blogger papagomo merupakan seorang blogger yang terkenal pro UMNO dan selalu mencetuskan isu-isu panas. Dan ada tulisannya sedang dibicarakan di mahkamah kerana saman fitnah.



0 comments:

Post a Comment