Thursday 21 February 2013

Mamak Punya Belit....


Tun Majid: "Untuk memahami perkataan tunai, kita tidak perlu menjadi seorang akauntan, doktor atau peguam kerana budak sekolah pun faham. Adakah anda tidak berkata jujur?"
Dr Mahathir: "Saya minta maaf. Saya berkata jujur. Saya hanya kata saya mungkin menggunakan istilah itu secara tidak tepat sebab saya tak biasa.
"Budak sekolah memang faham perkataan tunai tetapi dia tak faham apa itu harga tunai, harga kontrak, harga pembelian atau harga istimewa. Saya seperti budak sekolah pada ketika itu."
Sumbernya dari sini.

Daripada soal jawap di atas, sudah terserlah sifat2 mamak mandeliar haramjadah nih.... dalam mahkamah pun dia masih nak belit lagiiii.... katoq dengan batang buluh baru dia tau kotttt.... hahahaha....!!!!

0 comments:

Post a Comment