Tuesday 19 February 2013

Undilah Barisan-Anal.... Macam Gampang...!!!!

Pertama-tamanya..... gua nak ucapkan kepada sahabat kita yang hantarkan Audio rekod nih dalam inbox gua... thank you bro....

Keduanya... gua simpati dengan awekssss... yang suaranya boleh tahan laaaa... tapi kesiaaaaannnnn..... kerana diperbodohkan oleh umno/bn laknatullah.... hahahaha....



So... ramai2 jangan lupa undilah barisan nasional.... muakakakakaaaa....!!!!

Memang macam GAMPANG... punnnnn.... muakakakakaaaa....!!!!

Nota: Kepada member2, Followers...  IkutSukaAku-ISA yang nak berkongsi maklumat, video atau audio yang lu orang rekod secara tersembunyi berkenaan dengan kejahiliyahan umno/bn laknatullah.... lu orang hantarkan ke email gua.... hahahaha...

In Shaa Allah.... setelah ditapis dan ditampi yang mana gua yakin si tua kutuk lagi terkutuk Rais Yatim dan Anjing2 peliharaannya tak boleh kacau... akan gua releasekan perkongsian lu orang... hehehe... bukannya apa.. lu orang pun tau laaaa.... puak2 laknat tuuuu... bukannya pengamal DEMOKRASI sebenar... muakakakaaaa...!!!!

0 comments:

Post a Comment