Wednesday 27 February 2013

Video: UMNO/BN menzalimi rakyat Selangor

UMNO Pembela Rakyat?... Sayangi Selangor?... Owh... Sayang Ek Kalau Macam Nie Depa Lakukan Pada Rakyat Mereka Semasa Mereka Berkuasa Dahulu.

Lupa Pulak Nak Bagitahu Kat Anda, Kerajaan UMNO/BN Selangor Dahululah Yang Zalim Kepada Rakyatnya.





# sila like "pakatan rakyat supporters"


Mereka Merobohkan Rumah Setinggan Rakyat Selangor Bagi Kayakan Kroni. Diharap Agar Rakyat Selangor Lihat Video Ini Dan Tak Lupa Akan Kejadian Yang Menimpa Hampir 300 Penduduk Setinggan Ini.

Sepanjang PR Tadbir, Ada Rakyat Selangor Dihalau?... Fikirlah 2 Kali Kalau Nak Undi UMNO/­BN Lagi... Bila Dah Hilang Kuasa, Baru Nak Sayangi Selangor?... Kalau Mereka Menang Lagi, Berapa Ramai Pulak Yang Akan Dihalau?... Fikir-Fikirkanlah ~KBBUTV3





SEMENTARA itu PBO petik laporan berita dari MStar Online yang bertajuk "Selangor Akan Lebih Maju Di Bawah BN - PM". Najib berkata:

"Selangor terlalu penting bagi masa depan negara...kita tidak boleh membiarkan Selangor diperintah oleh parti lain dan kerajaan pusat oleh parti lain.

"Banyak masalah yang berlaku (sekarang) sebab tidak datang dari parti yang sama," katanya ketika berucap pada majlis sambutan Chap Goh Meh anjuran B NSelangor di Sekolah Kebangsaan Pandan Indah di sini, Ahad.

"Jika (rakyat Selangor) beri mandat kepada BN di selangor, kita boleh tubuhkan sebuah kerajaan baharu, dan pertahan BN di peringkat pusat dengan mandat yang lebih kuat.

"Saya percaya Selangor akan lebih maju dan negara akan lebih berjaya. Jika kerajaan mempunyai lebih banyak kuasa, maka banyak masalah boleh diselesaikan," katanya.


Cukup-cukuplah tu Najib memperbodohkan rakyat. Masa merayu undi, hujan panas pun tak kisah, tapi bila dah dapat apa dihajati, video di atas sebagai bukti kenapa kita harus tolak UMNO/BN secara total!!

(Video) Bukti Najib pembohong besar di Kelantan yang ini pun jelas kezaliman UMNO/BN

link copy / paste :)

http://penburukonline.blogspot.com/2013/02/video-umnobn-menzalimi-rakyat-selangor.html








0 comments:

Post a Comment