Thursday 21 February 2013

Video pencacai UMNO ditangkap dan diarah masuk parit kutip semula bendera dilontarnya tersebar!! Saksikan!!


Bagan Serai : Meskipun Perdana Menteri Malaysia, Datuk Seri Najib Tun Razak masih belum mengumumkan tarikh pembubaran Parlimen, perang bendera antara parti politik yang akan bertanding di kawasan Parlimen tersebut telah tercetus.

Kemeriahan tersebut tercemar dengan insiden bendera-bendera milik PAS telah dicantas tiangnya dan dilontarkan ke dalam parit oleh penyokong UMNO/BN.

Gambar: Sendiri tgok,sendiri sembang,sendiri rasa,lu pikir la sendiri! #MampuihUmno#ABU #inikalila 

Bagaimanapun individu yang melakukan perbuatan khianat itu telah dilihat orang ramai yang lalu-lalang di situ.

Berikutan itu kira-kira 40 orang penyokong PAS kawasan tersebut telah menyerbu pemuda yang berusia awal 20an tersebut dan memaksanya untuk turun ke dalam tali air dan mengutip kembali bendera-bendera PAS yang telah dilontarnya itu.

Pemuda tersebut juga telah mendedahkan bahawa beliau telah diarahkan untuk mencantas semua bendera-bendera PAS yang dipasang bersilang dengan bendera Barisan Nasional.

Seperti mana pencacai-pencacai UMNO yang lain, yang hanya berani baling batu tapi sembunyi tangan begitulah juga denagn Ketua Pemuda UMNO Bahagian Padang Serai ini.

Gambar: Dah langgar jangan lari..nanti kami cari di kedai kopi!!!! First time aku tgok kedai kopi macai amnuuuu ni ramai orang. #inikalila.......

Apabila diserbu ketika beliau sedang minum, beliau menafikan pemuda tersebut telah diarahkan olehnya untuk mencantas bendera-bendera PAS..

Saksikan!! pencacai UMNO masuk parit untuk mengutip semual bendera PAS yang dilontarnya ke dalam parit..



Sumber info : Kedahkini

0 comments:

Post a Comment