Sunday 20 January 2013

BAPAK AGONG..????

Nampak sangat jahil dan bodohnya pegawai khas Ahmad Maslan venggong tuuuu... sama venggong dengan boss dia... muakakakakaaaa....

Dalam gurau senda dengan member2... kadang2 keluar jugak perkataan "Kepala Agong"... takda hal pun...

"Bapak agong pun takkan boleh buat apa"

So... apa yang boleh ditafsirkan dengan perkataan tersebut... bagi gua biasa jer...., cuma kita harus maklum bahawa PRU dah dekat, isu seperti ini wajib dipanaskan dan kambing hitamnya adalah pegawai khas si venggong yang tak lama lagi bakal dapat gelaran "DATO".... hahahaha....

Dari zaman MAHADEATH Firaun hingga kini bab menghina Raja2 dan Sultan... umno juaranya... dan bab membodek, ampu dan menjilat bontot Raja2 dan Sultan umno jugaklah juaranya... so... what is that bro....!!!!

Sudah tersurat dan tersirat, secara hakikatnya umno laknatullah adalah gambaran semula sifat bani Israel (yahudi) dahulu kala seperti dalam sirah zaman para Nabi.

Sebagaimana lu orang baca dan belajar sirah2 Para Nabi/Rasul yang berhadapan dengan tipu helah kaum Israel (Yahudi) dalam menyampaikan dan menyebarkan Agama Allah, begitulah juga kita sekarang ini sedang berhadapan dengan tipu helah umno laknatullah yang pelbagai.

Walaupun dalam parti umno laknatullah kebanyakkannya kaum Melayu, tetapi perangai mereka saling tak ubah seperti kaum Israel (Yahudi) kerana penasihat bangsa dan kaum umno laknatullah adalah penasihat yang dibayar oleh Kerajaan Malaysia (RM78 juta setahun) iaitu APCO (syarikat Israel).

Yang tak peliknya bagi gua..., apabila ada segelintir "Ketua Agama Islam dan anak beranaknya" yang secara terang-terangan melanggar hukum Allah... ada yang buat pesta buih, minum arak, berparti campur jantan betina, usung betina sampai dapat anak luar nikah, usung model, sambut bird-death ikut budaya barat dengan arak pelbagai.

Sudah tidak menjadi sesuatu yang pelik bagi rakyat Malaysia apabila takda pulak puak2 kaki bodek daripada kalangan umno laknatullah termasuklah para Mufti dan para Ulama, waima Menteri Agama Islam malaysia pun yang sanggup atau bertanggung-jawap nak buat appointment pi mengadu kat Agong tentang salah laku melanggar perintah dan hukum Allah SWT.


Dalam kitab agama bangsa umno laknatullah iaitu Kitab Lord Reid sudah termaktub dalam bab 17 bahagian 1 yang bermaksud "Raja2 dan Sultan darjatnya lebih tinggi daripada Allah (Tuhan bagi umat Islam)".

Sebab itulah apabila ada penghinaan terhadap Agama Islam puak2 umno laknatullah buat derkkkkk... sahaja. Tetapi apabila ada sesuatu berkaitan dengan Raja2 dan Sultan diorang akan mengamok menyondol macam babi kelaparan.

Kesimpulannya... kita wajib berhati-hati dengan puak2 umno laknatullah supaya akidah Islam kita tidak tercemar. Puak2 umno laknatullah harapkan rambut sahaja sama hitam tapi hati perut busuk.

Jika ada otak tapi takda akal... ianya tak ubah seperti binatang dan itulah yang terserlah kepada puak2 umno laknatullah.... hahahaha...!!!!

0 comments:

Post a Comment