Saturday 19 January 2013

Pemimpin UMNO ni buta IT ke?


Pemimpin UMNO ini mungkin buta IT atau seangkatan dengannya, kerana jika beliau tahu bagaimana untuk melayari internet beliau mungkin tidak akan berkata begini...

Timbalan Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat Datuk Noriah Kasnon kesal kerana kanak-kanak dibawa menyertai perhimpunan Shamsidar anjuran parti pembangkang Sabtu lepas.


Ibu bapa sepatutnya bertindak sebagai pelindung anak-anak, bukannya mendedahkan mereka kepada bahaya dengan membawa mereka ke perhimpunan seperti itu kerana situasi boleh menjadi tidak terkawal, katanya.


"Ia menyalahi Akta Kanak-Kanak 2001...kalau kita tengok anak dalam stroller, umur tak sampai setahun pun mereka bawa. Lagi satu anak-anak itu juga dipakaikan lilit kepala dan baju dengan lambang-lambang tertentu seperti menggunakan anak-anak sebagai alat untuk kepentingan peribadi mereka," katanya kepada pemberita selepas menyerahkan bas kepada Persatuan Rumah Kebajikan Rita, di Putrajaya hari ini ~ Bernama


Lihat juga bagaimana UMNO menggunakan kana-kanak sebagai perisai manusia untuk menghalang Konvoi Oren dari memasuki Felda di ( SINI )

Adakah beliau buta IT atau Kerajaan Malaysia yang diterajui UMNO ini mempunyai dua undang-undang yang berbeza?.. Satu untuk UMNO dan pemimpinya manakala satu lagi untuk semua rakyat Malaysia..

0 comments:

Post a Comment