Wednesday 30 January 2013

Nak Dengar Masalah Jerung.

Hari ini... hingga Ahad gua akan menghilangkan diri ke terumbu karang... dot.. dot... dot... tak bleh bagitau, tempatnya rahsia... hehehe... nanti SB-SB barua umno, perkasa dan pekida cari gua... buat menyemak lautan jer... spesies2 umno laknatullah nih.... muakakakakaaa.....


Modus operandinya, nak pergi interview ikan2 di lautan yang khabarnya banyak sangat masalah seperti yang diberitakan oleh Seripah Malam Jumaat... hahahaha...., Ikan yang menjadi fokus utama sudah tentulah Jerung... khabarnya ikan inilah yang paling banyak masalah dan bermasalah.... hahahaha....

Kalau Jerung nih... banyak songeh, gua akan katakan padanya... "Listen... Listen... Listen.... Listen... Listen... Listen... Listen... Listen... Listen... Listen... Listen..." mesti cukup 11 kali... "Now Jerung Listen, Isa wanna talk..." itulah serba sikit ilmu yang gua belajar dari Seripah Malam Jumaat... hahahaha...

Gear-up....!!!!

So... adios... kawan2 semua.... jumpa lagi Isnin depan, tolong jaga Nasarudin Mat Isa baik2, balik nanti gua nak interview dia pulak kerana dia pun banyak masalah... sudah serupa Jerung la pulak... muakakakakaaaaa...!!!!

Memang Jerung pun.....!!!!

0 comments:

Post a Comment