Sunday 20 January 2013

KEPALA BAPAK SYAITAN MALAYSIA..????

Makbul juga doa Ustaz Fadzil Noor yang meminta supaya Mahadeath nih di panjangkan umurnya supaya dia dapat melihat segala perbuatan jahatnya sepanjang menjadi Perdana Menteri Malaysia. Inilah Kepala Bapak Syaitan Malaysia yang paling di kenali.... hahahahaaaaaaaramjadah...!!!!

Entry di bawah gua petik dari FB.

Muka poyo penghianat bangsa dan negara... tak tau malu mengaku kesalahan sendiri tapi belit sampai ke lubang taik....!!!

Bapak Syaitan yang di kenali Mahathir Mohamad mempertahankan pemberian status warganegara kepada warga asing di Sabah dan menegaskan ia dilakukan kerana mereka berhak dan dilaksanakan mengikut lunas undang-undang, kata bekas perdana menteri itu semasa disoal wartawan pada sidang media di Wisma Karangkraf.

Syaitan ini berkata selagi seseorang individu tersebut memenuhi syarat seperti fasih bertutur dalam bahasa Melayu dan menetap di Malaysia mereka berhak untuk mendapat status sebagai rakyat Malaysia.

“Semasa saya jadi perdana menteri, memanglah saya berkuasa menentukan pelaksanaan dasar kerajaan."

Keling kutty walau bagaimanapun mengakui terdapat pihak yang tidak senang dengan langkah pemberian kewarganegaraan tersebut tetapi menyatakan langkah tersebut dilakukan mengikut undang-undang.


Mana pencacai2 alam cyber kamu.... tolong bagi fatwa isu ini... bila pakatan rakyat bangkitkan isu I/C palsu di Selangor kamu pencacai2 yang berada di JPN dan SPR dengan muka bertampalkan kulit babi 14 inci berkata itu semuanya fitnah... sekarang apa sudah jadi... dulu kamu semua kata tiada pemberian IC kepada pendatang asing... aaaa... sekarang keling tua syaitan besar Malaysia nih dah bukak pekung di dada yang membusuk sampai ke usus...

Pandai pulak kata ikut undang undang dan kaitkan pemberian I/C zaman Tunku... nak salahkan dia pulak... ada yang terpaksa diam dengan isu ini kerana kamu guna undang undang diktator untuk tutup mulut mereka yang cuba buka isu ini.... jangan lupa itu wahai syaitan2 umno laknatullah semua nih... dari jenis bangsa penghianat negara, bila dah bersalah boleh tuduh menuduh satu sama lain sampai melibatkan orang yang dah mati.... kamu semua sama sahaja....!!!!

Kamu guna ISA, Operasi Lalang dan media massa untuk menutup mulut penentang pada zaman kamu memerintah..., jelas sudah keling kutty ini BAPAK segala SYAITAN di negara ini... dasar mamak haramjadah penghianat negara, jenayahnya cukup berat selepas pembunuhan kejam di Memali tajaan Syaitan ini .

Kita kena hapuskan UMNO beserta dengan syaitan2 sebegini dari persada negara... tolak UMNO-BN di PRU 13 nanti....!!!! Serta tolak semua kaum Mamak yang menjadi calon PRU-13 tak kira dari parti mana sekalipun... kerana kaum Mamak ini adalah parasit perosak negara...!!!!


Mamposlah lu Mahathir Mohamad dalam penuh kehinaan....!!!!

0 comments:

Post a Comment