Wednesday 30 January 2013

Pacak bendera PAS pun kena tampar?.. apa punya gila orang UMNO ni?..

Bagi yang biasa berhujah dengan macai-macai UMNO kategori penyokong tegar jenis membabi buta anda pasti akan menyaksikan dua fenomena ini berlaku jika macai tersebut kalah atau gagal untuk mempertahankan hujahnya.

Di laman forum maki hamun dan perkataan-perkataan lucah akan dihamburkan kepada anda oleh macai yang kalah berhujah itu.

Manakala jika ianya dilakukan dialam nyata pula (berhujah secara berhadapan) diugut untuk ditampar atau dipukul atau apa saja yang seangkatan dengannya pasti akan kedengaran bila macai tersebut gagal mempertahankan hujahnya..

Dan kini budaya ganas macai-macai UMNO itu tidak lagi terbatas ketika berhujah, kita telah menyaksikan berbagai jenis keganasan yang dilakukan oleh macai-macai UMNO terhadap Pakatan Rakyat baik melibatkan harta atau ketika ceramah diadakan.

Di Johor baru-baru ini dilaporkan kira-kira 80 bendera PAS dan KeAdilan telah diconteng dengan lambang Salib oleh macai-macai UMNO.. sila baca di ( SINI ).

Laporan oleh sebuah akhbar ini juga melaporkan ianya berlaku di Johor juga yang mana orang-orang Melayu di situ telah dinobatkan sebagai Melayu paling miskin di Malaysia.

Presiden Dewan Perniagaan Melayu Malaysia (DPMM), Datuk Syed Ali Alattas baru-baru ini menyatakan perkara tersebut dalam satu kenyataan yang boleh di baca di ( SINI )

Insiden terbaru ini membuktikan kepada kita bahawa baik pemimpin mahupun macai-macai UMNO, mereka sedang kepanasan takut hilang kuasa..

Dalam insiden ini seorang petugas PAS mendakwa beliau telah ditampar hingga menyebabkannya cedera di pipi kiri dan bibir hanya kerana memacakkan bendera PAS..


Sumber gambar : SINI

0 comments:

Post a Comment