Saturday 19 January 2013

Menjelang PRU13.. Rosmah bersumpah tidak ada cincin RM24 Juta itu.. (Video Inside)


Semalam sesudah berminggu-minggu jawapan Najib tentang tuduhan Deepak dinantikan oleh ramai rakyat Malaysia, Najib akhirnya bersuara..

Meskipun masa yang diambil olehnya begitu lama tetapi jawapannya hanyalah .. "Tidak benar. Deepak bukan seorang yang ada kewibawaan... ini bukan satu isu, (sepenuhnya di SINI)

Semalam juga Rosmah Mansor dilaporkah telah bersumpah dihadapan kira-kira 300 tetamu yang terdiri daripada balu-balu tentera dan bekas-bekas tentera.

Perkara itu dilakukannya pada Majlis Makan Malam Bersama Balu-balu Tentera dan Perasmian Persatuan Peniaga-peniaga Bekas Tentera Kuala Lumpur dan Selangor semalam.

Portal Pro UMNO KL Pos melaporkan..

Isteri Perdana Menteri, Datin Seri Rosmah Mansor menafikan bahawa beliau memiliki cincin seperti yang digembar-gemburkan oleh pihak pembangkang.

Menurut Rosmah, beliau mengakui bahawa cincin tersebut masuk ke dalam negara ini, tetapi bukan untuk dirinya tetapi bertujuan untuk pameran.

"Saya berani bersumpah, cincin itu tidak ada di tangan saya langsung...memang (cincin) masuk tetapi untuk dipamerkan kepada orang yang berduit.

"Saya tahu,dia (pembangkang) punya program utama adalah untuk menghentam saya. Tapi saya hanya berserah pada Allah. Biarlah dia nak buat dosa,kita hanya boleh bersabar," katanya.

Berikut adalah video tersebut..


Ceh!! Sumpah apa kebendanya macam tu Rosmah?.. Lain kali kalau nak bersumpah tu tutup aurat tu dulu.. nyatakan dengan jelas cincin yang mana satu dimaksudkan itu?

Rosmah kata cincin itu Cuma dibawa masuk untuk dipamerkan tapi pengampu dia Anuar Shaari, bekas ahli Parti Keadilan Rakyat (PKR) kata cincin itu kepunyaan bakal besan Rosmah, Maira Nazarbayez yang dipesan masuk dari New York, Amerika Syarikat.

Dan setahu aku.. setiap barangan bernilai yang dibawa masuk ke Malaysia perlu dilindungi oleh insuran.. oleh itu nama pemilik yang membeli barangan tersebut perlu dipamirkan dalam setiap dokumen yang diperlukan..

Tak tahulah pulak aku.. mungkin Rosmah berniat untuk membeli insuran bagi melindungi cincin tersebut sekiranya ia hilang dalam perjalanan ke Malaysia ni..

Tapi?? ada ke orang yang sanggup menginsurankan barang milik orang lain?.. mungkin Rosmah ni pemurah kot??

0 comments:

Post a Comment