Thursday 4 July 2013

Encik Amaran, Dah Bagi Amaran.., Mampus Laaa... Umno Kali Ini..!!!!

Mula2 sekali sebagai intro... izinkan gua gelak guling2 dulu eeekkkkk.... sebab gua sangkakan malaun nih dah jadi arwah selepas PRU-13... rupa2nya kensel jadi arwah dan bangun semula sebagai Zombie Pasir Mas.... muakakakakakaaaa...

Terkenal dengan pelbagai AMARAN sebelum ini..., sekali ini Katak Zombie ini telah memberi satu lagi AMARAN... tetapi bukan kepada Pakatan Rakyat mahupun Pendemonstrasi Perhimpunan... sekali ini adalah AMARAN kepada umno laknatullah beb.... hahahahaha....

Apa dia punya AMARAN eekkkkk.... geli la pulak celah ketiak gua nih.... hahahaha....!!!!

"Mereka (kerajaan) sanggup dengar permintaan dan aduan daripada kumpulan tersebut tetapi tidak pula dengan Perkasa.

"Kerajaan jumpa Dong Zong, Hindraf dan paderi sebelum pilihan raya, tapi ada tak dengar Perkasa dapat layanan sama? Ada tak pemimpin Umno yang hadir ke mesyuarat Perkasa atau rasmikan majlis anjuran Perkasa?" katanya.

Ibrahim bagaimanapun tidak menyatakan tindakan yang bakal mereka ambil tetapi menegaskan mereka kian hilang sabar dengan karenah kerajaan dan memberi amaran supaya tidak mempersoal langkah yang akan diambil.

"Jangan salahkan kami dengan apa yang akan kami lakukan selepas ini... kami sudah cukup bersabar dan kesabaran itu sudah sampai ke kemuncaknya.

"Kami berjuang untuk agama, bangsa dan negara... perbuatan adalah lebih baik daripada kata-kata," tambahnya lagi.

Kedua-dua calon Perkasa iaitu Ibrahim dan Naib presidennya, Datuk Zulkifli Noordin tewas pada PRU13 dan sejak itu, mereka 'tersisih' dari arus politik perdana. - 3 Julai, 2013. - Malaysian Insider.
Walllaaaweeiiii.... itu dia AMARAN dari NGO Melayu Perkauman yang bernama PERKOSA... muakakakakaaaa... habis semuanya nak diperkosanya... kah... kah... kah...!!!!

Meremang terpacak bulu ketiak gua dengan AMARAN KERAS dari PERKOSA... hahahaha... paling lawaknya dalam dok galak bagi AMARAN pelbagai selama ini... akhirnya si Zombie Katak Pasir Mas sendiri menyorok dalam kain bini dia... muakakakakaaaa....!!!!

Weeeiiii.... Ibrahim Ali, gua ingatkan lu dah mampus.... lagi mau menyalak kaaaaa.... bodoh punya Melayu Perkosa... hahahaha... weeiiii... Ibrahim Ali...., tu IJN dah panggil dah tuuuuu.... hahahaha....!!!!

Weeeiiii... Ibrahim Ali, lu punya mentaliti very... very... low class laaaaa.... umno laknatullah pun malas mau layan sama luuuu.... hahahaha....

Pakcik Google suruh tepek gambar ini... gua layan jelah... hahahaha...

Ibrahim Ali nih tak lebih daripada Anjing Menyalak Bukit oopppssss... Katak Menyalak Hujan jelah.... pong.. pang... bagi amaran... pong... pang... bagi amaran... lastly habuk pun tarak.... tak ubah seperti Tong Kosong jelah...

So.. kepada ahli2 Perkosa semuanya... eloklah lu orang blah jelah daripada pertubuhan bangang spesies perkauman tu... tak mendatangkan faedah pun..... hahahaha... umno laknatullah pun bolayan dengan Perkosa... hahahaha....!!!!

Nota: Gua amat berharap sesangat agar Kerajaan Malaysia mengharamkan pertubuhan PERKASA kerana ianya teramat membahayakan perpaduan negara dengan agenda perkauman mereka.

Kepada puak2 umno laknatullah.... lu orang tak takut ke dengan AMARAN daripada Perkosa (Ibrahim Ali)... lu orang jangan main2 wooooo.... tahap kesabaran Perkosa sudah maksimum tuuuu.... hahahaha....!!!!

0 comments:

Post a Comment