Saturday 27 July 2013

Wajah Sebenar MP Pasir Salak Terserlah di Kuala Besut.. Saksikan Betapa Racistnya Dia..


Walaupun mereka terpaksa memfitnah , tetap mereka lakukan yang penting akan memberikan keuntungan kepada politik dan survival UMNO yang konon sebagai pejuang kepada Raja-Raja Melayu, bangsa Melayu dan sebagai pejuang islam tulin .

Mereka terus memanupulasikan segala isu, membakar hati dan perasaan rakyat, mencetus ketegangan dan menjana sentimen perkauman demi survival umno dan pemimpin umno.

Orang melayu terus diperbodohkan dan umno terus mendapat sokongan .

Senjata itu juga digunakan bagi tujuan untuk memecahkan Pakatan Rakyat. Serangan demi serangan kepada Pakatan Rakyat dengan menggunakan 3 R bukan luar biasa.

Fitnah terus menjadi agenda UMNO yang cuba mempalitkan kesan negatif khusus orang melayu terhadap Pakatan Rakyat .

Media syaitan mereka seperti Utusan Malaysia dan TV3 terus dijadikan alat penyebaran fitnah yang bertujuan untuk menghilangkan keyakinan terhadap PR.

Sedangkan umno selama ini bertindak menghancurkan orang melayu, menghina dan mencerca institusi raja-raja melayu, merosak dan menghina islam ditutup agar dilihat UMNO adalah juara untuk survival melayu.

Adalah malang jika orang melayu terpengaruh dengan segala dakyah dan kemunafikan yang bertopengkan melayu dan islam oleh pemimpin UMNO.

Apa yang tertera di atas ialah sebahagian dari tulisan Fariz Musa mengenai agenda 3R yang dibawa oleh UMNO sila baca di sini ( Fariz Musa ) untuk artikel sepenuhnya..


Dan saksikan bagaimana seorang Timbalan Menteri dari kabinet 1Malaysia Najib memainkan isu perkauman dalam kempennya di PRK Kuala Besut..


Untuk pengetahuan semua, semenjak Selangor di bawah PR, mereka menjalankan program MES ( merakyatkan ekonomi selangor), untuk lebih lanjut, klik di sini http://mes.selangor.gov.my/.

0 comments:

Post a Comment