Thursday 4 July 2013

REMAJA MELAYU HANYUT DI PESTA BUIH





Serbuan pihak berkuasa di sebuah pub pada jam 12.30 malam, di Jalan Yap Kwan Seng kelmarin, menyaksikan seramai 47 remaja Melayu sedang hanyut melakukan aksi sumbang sambil mandi buih di dalam sebuah pesta parti liar.


Gambar kredit Utusan Malaysia

Apa yang lebih memeranjatkan pihak berkuasa, apabila tiga daripada mereka merupakan pelajar perempuan tingkatan lima yang didapati turut terkinja-kinja dengan seluruh badan dilitupi buih. Baju yang dipakai lencun hingga menampakkan susuk tubuh mereka. Ketika diserbu, kesemua mereka sedang asyik menari mengikut alunan muzik rancak sambil tubuh mereka diselaputi buih serta memakai pakaian seksi seperti bikini.


Difahamkan, daripada jumlah itu, 38 merupakan lelaki manakala bakinya perempuan berusia antara 17 hingga 30 tahun. Mereka dikehendaki membayar RM40 untuk menyertai parti liar tersebut. Parti itu sering dianjurkan di premis berkenaan tetapi ia tidak khusus pada hujung minggu sahaja. Penganjur akan mengadakan parti berkenaan pada hari-hari tertentu mengikut permintaan pelanggan tetap. 


✿*~ Kalau suka entry ni, sila tekan LIKE ye...Sharing is caring ^_^ ~*✿

0 comments:

Post a Comment